Radosť, úľava, poďakovanie a práca pre Košice

29. novembra 2010, richardrasi, Nezaradené

Kampaň skončila, voliči rozhodli a výsledky komunálnych volieb sú známe. Košičania mi dali dôveru. Zvíťazil som. Prežívam nezabudnuteľné chvíle a v mojom vnútri by ste našli všetko možné – radosť, úľavu, vďačnosť a myšlienky na budúcnosť. Mojou najbližšou budúcnosťou bude práca pre Košice. Pre vás, Košičania. Pre nás všetkých. Idem však po poriadku. Radosť. Keď človek vynaloží toľko úsilia, snahy a energie, ako som vynaložil so svojím volebným tímom ja, tak po úspešnom zavŕšení hekticky strávených mesiacov, týždňov a dní, naplnených až po okraj množstvom stretnutí s Košičanmi, nutne pocíti poriadnu porciu radosti. Je to príjemný pocit. Ďalej – úľava. Od detstva športujem a aj keď teraz už nie súťažne, rád o niečo bojujem, rád si meriam sily a schopnosti s ľuďmi, ktorí chcú vyhrať rovnako ako ja. V súťaži o post košického primátora som mal zdatných a vyspelých súperov. Bojovali čestne a korektne. Myslím, že oni o mne môžu povedať to isté. Po takomto boji z človeka spadne obrovské napätie. Veľké očakávanie po jeho naplnení vystrieda logicky úľava. Ohromná úľava. Potom vďačnosť. Dá sa vôbec slovami vyjadriť úprimná vďaka? Iste. Ak sú povedané alebo napísané od srdca. Takže, zo srdca ďakujem všetkým za podporu a dôveru. Rodine, spolupracovníkom, priateľom, známym, skrátka Košičanom. Ešte raz – veľmi pekne ďakujem. Myšlienky na budúcnosť. Jedno viem. Potrebujem si aspoň sekundu oddýchnuť. S manželkou a deťmi, ktoré si ma v poslednom čase takmer vôbec neužili chcem znova nabiť ten pomyselný akumulátor novou energiou, chuťou, odhodlaním a vôľou. To všetko budem potrebovať, aby som ako primátor Košíc splnil to, čo som Košičanom sľúbil ako kandidát na tento post. Urobím všetko, aby som ich nesklamal.